söndag 15 mars 2020

Blommigt.



Så här slank och smidig är inte jag. Men jag gillar i vanlig ordning blommorna, och uttrycket i skulpturen. Bilden kommer från Karin Ferners utställning på Rättviks kulturhus i höstas. Hon gör så mycket galet vackert och jag har skrivit och lagt ut bilder tidigare från hennes utställningar.

Tanken är att jag ska få igång den här bloggen igen. Den har väl vilat sisådär två,tre år... Vi får helt enkelt se om jag lyckas hålla den vid liv.

Att ladda upp den här bilden tog ungefär 10 minuter. Så snabbt jobbar internet här på landet. Har varit lovad fiber i x antal år nu. Prognosen ligger på 2021. Fan trot.....
Lite snabbare hade varit skoj...
Tror Coronan smittar snabbare än vad mitt internet är.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagens ledighet

 Två lediga dagar får man nästan räkna som lyx. Att göra listan är lång. Det gäller att prioritera. Jag valde först en lång stund vid datorn...