onsdag 8 november 2023

Vansinne är ärftligt.....

Mamma hade ett urklipp på sin kyl : Vansinne är ärftligt, man kan få det av sina barn.....  

Nu har ett av mina barn ihop med sin son kommit på en vansinnigt galen rolig idé.




Två nyplöjda sträckor på min gräsvall utanför mitt trädgårdsland. Nu har ju inte jag redskap kvar för att plöja med, så jag fick inviga bästa grannen Tomas i det här projektet. Hade väl trott att han skulle tycka att det var lika galet som jag tyckte men inte då! Han tycker hela projektet är toppen! 

Så, Ja..... vi kör väl på det här då.......


Mitt eget projekt för den här gräsvallen är att sonen med grävmaskinskunskaper ska sätta skopan i backen och gräva en damm till sin mamma...... Men nu tar vi en idé i taget.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kvällsjobb.

 Innan jag far vidare till jobbet hann jag : Skura balkonggolvet, peta ner några frön i min kruka. Hoppas det inte är för sent för lite kras...