måndag 6 december 2021

Stiltje.

 Efter det makalösa utbrottet bröt jag ut lite även hos min fantastiska doktor. Så nu jobbar jag på lånad tid. Hon ville sjukskriva bums! Men jag har pass med en kollega jag inte gärna lämnar i sticket. Sen nu när året närmar sej sitt slut så har jag faktiskt lyckats ta ut innestående semestrar och komptid. Har en telefontid med nämnda läkare i början av nya året, så då tar vi nya tag.

Även chefen är informerad och har ordnat så företagshälsan ska ringa mej så jag får tid för samtal.

Jag har haft en propp av stress. Tänker inte ha nån mer. Vidbränd är jag av olika saker i livet, utbränd tänker jag inte bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagens ledighet

 Två lediga dagar får man nästan räkna som lyx. Att göra listan är lång. Det gäller att prioritera. Jag valde först en lång stund vid datorn...