söndag 9 oktober 2022

Snuva.

 Som traditionen är på hösten så slog jag till med en riktigt rejäl snuva. När man ändå håller på liksom. Fick dock inte den manliga varianten som är nära döden. Men tillräcklig ändå. Skulle ha jobbat helg, men varit hemma. Knaprat sedvanlig Alvedon ( det är varje dag ALVEDON , snart kommer jag att likna en ochså, spolformad och vit ) Det har blivit honungsvatten och nässpray. Testat negativ. Jag är alltid så negativ, är ni förvånade? 

Nåja, igår känndes det att det vänt så till veckan blir det jobb. 

Solen skiner, idag ska jag vara ute och leta på mina ljung som jag köpte. Dom har försvunnit unde alla löven. Ett besök på kyrkogården blir det ochså.

Sen ska jag ta en lur.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...