torsdag 1 juni 2023

Ny månad.


 



Jag mår alldeles utmärkt bra.  Bilen lagad på bästa verkstan. Ett planerat byte av motorvärmare som tackat för sej. Avloppet i huset är fixat. Bakar för fulla muggar då dottern tar magisterexamen i morrn. Så det blir lite fika för att fira henne i helgen.

Öronen är renspolade, nu hör jag igen. Och jag måste ha världens i särklass bästa läkare som haffade mej när öronen skulle rengöras. Hon bokade in ett telefonmöte på måndag. Nu har jag stretat på en längre tid än vad hon tyckte var rimligt. Med värk, stressfaktorer som kommit till och påverkar sömnen. Lägger man ihop allt så har jag minimalt med återhämtning, taskig sömn, ständig värk av artros och skadan i min axel. Det här vet jag. Det här har jag känt en längre tid. Men det är ju bara att bita ihop. Och det gör jag. Samtidigt som jag vet att det är så fel för min del. Ska jag ha ett bra mående så får det inte bli nåt fel på vägen. Gör om och gör rätt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våren.

  I väntan på våren knyter jag lite fransar på löpare. Har en hel hög med " att göra färdigt " saker. En jättehög faktiskt! Våren ...