måndag 8 april 2024

Lagligt.

 Idag väntar ett besök hos min fysioterapeut. Jag går ju regelbundet till samma fantastiska människa sen många år. Det har varit knän, nacke, tennisarmar.... just nu ligger största problemet med ryggen. Höften värker, ländryggen värker. Nattsömnen är oerhört störd. Sen tidigare har jag ju en diagnos för mina besvär. Men vad jag än gör så håller sej smärtan borta kanske nåt dygn efter ett fysbesök. Sen är det tillbaka med full kraft. En stor orsak är tung arbetsmiljö. Just nu är det oerhört tungt. Så det här ska jag ta upp med min fys idag.

Jag jobbar endast onsdag och torsdag kvällar denna veckan. Bägge dagarna börjar jag med möten. Sen checkar jag ut för en veckas ledighet. Efter det ska jag ta beslut om jag kanske ska söka läkare. Det är kanhända åt det hållet jag ska.....

Men snart ska jag hoppa in i bilen och fara mot Västerås.




Laglig körning denna gången. Har kört några dagar med en trasig glödlampa. Sonen bytte igår. Och i morgon åker sommardäcken på! 

Nu är det vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det var en helg.....

  En helg fylld av vila. Men hundmys, gott vin till kvällen, gofika och skumpa lite lastbil och flytta skogsmaskiner. Jag har egentligen int...