fredag 5 april 2024

Utsikt från mitt fönster.....


 

Den här morgonvyn mötte mej då jag drog upp rullgardinen i morse. Efter gårdagens prognoser så var jag väl förberedd. Likväl känns det förbannat surt. Inte för att jag börjat få vårkänslor ännu... Men litet hopp fanns det ju om att slippa mera snö och att solen och värmen skulle komma på riktigt nu. I helgen lovas det snösmältning och plusgrader. På riktigt.

Jag har idag dag två av två lediga dagar. Hunnit med psykolog och audionom och lite shopping idag. Gårdagen tillbringade jag största delen vid symaskinen. Mums för en trött själ... Och trött är den kan jag lova. Nästa vecka väntas lite ledighet. Ni ska få rapport om det.

Och ikväll blir det fredagsmys med mitt minsta barn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det var en helg.....

  En helg fylld av vila. Men hundmys, gott vin till kvällen, gofika och skumpa lite lastbil och flytta skogsmaskiner. Jag har egentligen int...