torsdag 7 oktober 2021

Utmana sej själv.

 Helgen som var tillbringades i Jämtland. 




Där har jag aldrig varit tidigare. Å det var ingen dålig upplevelse. Inte alls. Ett litet mysigt hus. Maten serverad. Brasa i kaminen. Trevligt sällskap. Milsvid utsikt. Långa promenader. Absolut tyst. Min hjärna kopplade av totalt och huvudvärken var inte närvarande från fredag morgon tills vi återvände hem på söndag kvällen. 

Jag har senaste halvåret börjat göra sånt som jag aldrig nånsin gjort tidigare. Ibland känns det som nån form av sista chansen.  Det lät drastiskt. Men varför ska man inte ta chansen att göra vad man har lust till, inte tänker jag sitta på hemmet och ångra mej om 20 år... Definitivt inte. 

Jag ska leva nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagens ledighet

 Två lediga dagar får man nästan räkna som lyx. Att göra listan är lång. Det gäller att prioritera. Jag valde först en lång stund vid datorn...