söndag 11 september 2022

I valet och kvalet....


 

Valvakan följdes med ett gott vin och lite praliner. Spännande ? Valrysare ? Blev det ett förväntat resultat ? Nja.... Nu är det ju inte färdigt förrän längre fram i veckan. Så än ska vi inte ropa Hej! Vann rätt lag? Det blev nog så som jag trodde faktiskt. Dock hade jag spått att liberalerna och miljöpartiet skulle åka ut ur riksdagen. Så där fick jag inte rätt. Återstår att se slutgiltigt resultat och en riktig rysare blir det att se om de som ska regera kan samarbeta och hålla sams. Det blir den riktiga rysaren!



Själv har jag en rysare på vedbacken. Vintern kan bli kall. Får se hur myckat jag hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagens ledighet

 Två lediga dagar får man nästan räkna som lyx. Att göra listan är lång. Det gäller att prioritera. Jag valde först en lång stund vid datorn...