torsdag 12 januari 2023

Paus.


 

Att ta en paus är nödvändigt emellanåt. När man som jag jobbar helg emellanåt så har man ju lediga dagar i veckan istället. Här blev det en kaffepaus på Gallerian efter ett bankbesök innan sjukgymnasten. Sen blev det en jobbkväll på det. 



Innan ärenden och jobb var jag ju tvungen att ta mej till stan. En evinnerlig tur att de sista dagarnas nederbörd kom som regn. Hade allt detta kommit som snö så hade jag kunnat känna mej blåst på stadsbesök. Skulle skattemyndigheten se detta fick jag väl skatta för havsutsikt? Tänker sen pratar man om vattebrist. Här flyter rena floden fram.  Lite oro i magen har jag för min bäver med fru som boar i slänten på bäcken. Bara de byggt tillräckligt högt så de inte drunknar, raringarna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...