måndag 23 januari 2023

Snabbköp.





 

I lördags skulle det tittas på det efterlängtade bordet. Igen. Tror han är in på Jysk så fort han ser ett sånt varuhus. Nåväl, nu blev det en beställning och sen fick vi hämta i Tierp på söndagen. Det var där alltet fanns att hämta. Väl hemma packades det upp, monterades och möblerades om. 

Dessutom hann vi bära ut ett frysskåp, de gamla stolarna och en diskmaskin som skulle till returen.



Kvällen avslutades med brasa i kaminen och rally på Tv:n.

Idag har jag kört hem till mitt igen.  Minusgrader ute, sådär  - 5, glädjande nog så är det i allafall + grader inomhus. Hela + 7. Man får glädjas åt det lilla. Pannan tuffar på och jag har nog varmt tills jag kommer hem, för nu far jag strax igen, till Jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...