måndag 13 juni 2022

FK

 Jag pratade med min handläggare på FK igår. Angående min pågående sjukpenning  och min kommande. Den pågående var under utredning. Man måste fastställa min SGI. Ska det verkligen ta över en månad? Jo, det var mycket nu förstod jag av hans förklaring. Samtidigt så förklarade han att han inte skulle ha nån semester, vilken tur att han har gott om tid för mina siffror! Där fick jag verkligen lov att lyssna för svenskan var knapphändig. Tur att han sitter på FK och inte ska vara med mina kollegor i vården! Som det känns nu så är inte jag tillbaka i brådrasket.

Pengar för förra sjukperioden kommer KANSKE i slutet av denna månaden. Så bra, då har jag pengar till den här månadens räkningar! Eventuellt.

Inför nuvarande sjukskrivning så kommer jag att få en ny handläggare. Och sen skulle min inkomst utredas på nytt. Säg till om ni hittar en massa kosing! JAG VILL VETA! Och glöm inte Lotto förra veckan som gav mej en tjuga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Långledigt.

 Att vara lite långledig är mums för själen. Jag hade den möjlighteten att ta en ledig måndag och på så sätt få hela sex dagar ledigt. Kropp...