tisdag 21 mars 2023

Gränser.


 Att ha nån form av gränsdragning i sitt liv har nog de flesta människor. Endel lever livet totalt gränslöst och har inget som helst filter i sina liv. Friskt vågat , hälften vunnit! Hur somhelst så är det ens eget ansvar att leva sitt liv, för här finns ingen möjlighet till nån repris. Själv kan jag känna att med stigande ålder så flyttas mina gränser. Jag vågar mer, tar för mej mer, önskar att jag börjat tidigare, men nu jäsiken, nu är kärringen på gång!




Just nu ligger jag i hårdträning inför hösten. Baguette med Brie och Café au Lait. Spännande....




Förra veckan levererades en matta ut till kund. Är det i närområdet så brukar jag kvista över med köpt objekt. Alltid röd rosett på! Har fått en interiörbild från mattans nya hem där den ligger på sin plats. Det blev så himla fint och den här mattan passar så bra in! Superskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...