fredag 3 mars 2023

Tredagars.

 Efter en tredagars jobbperiod kopplade jag av med son och lilleman igår kväll en stund.


Unge herrn växer i en rasande fart. Snart 8 månader. Stoppa tiden känns det som. 

Dessa tre jobbdagar har gått i en rasande fart. Jag har visst bara ett tempo. Igår bakades det till helgen, sockerkakor, hallongrottor och vetelängder. Tycker det är så trevligt när goda dofter av nybakat sprider sej på vår avdelning på jobbet. Vår sjuksköterska doftade sej på plats för en snabbfika.



Vetelängder var ett önskemål från våra boende.

Nu har jag lite långledig helg. Får se vad jag ska hitta på. Kanske det blir nån höna till hönsgården?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...