tisdag 19 september 2023

Paus.

 Mitt i torkandet av källare drog vi till Paris, minsta dottern och jag. Vi har pratat länge, flera år. Men inte kommit till skott. Det har ju som bekant varit lite  pandemier och annat.

Planeringen lite flyktig, som alltid när vi ska nånstans. Men OJ va skoj! Bjuder på en bildkavalkad.
























Väl hemma igen så kan man bara konstatera att vi haft en härlig resa. Varmt och svettigt. Många mil har vi gått. Vätsketillförsel har varit viktig dessa dagar. Vi har ätit gott, dock inga sniglar eller grodlår. Där går gränsen. 

Hemma var hösten på ingång. Och vi fick ta tag i vardagen. Nog så skönt att komma tillbaka i rutiner igen. För min del väntade 




en hink lingon som jag beställt. Nu ligger de i frysen, och potatisen är upptagen ur landet. Lite mera pyssel med veden finns kvar. Men lite tid till så....



Stort TACK till min minsta för den här resan. Känns tryggt och bra att ha en sköterska med då man vill resa som gammal och skröplig. OCH vi har redan på flyget börjat planera nästa trip......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dags igen....

  Då var det dags igen.... Denna lördagsmorgon... Ledig helg... Hade ju tänkt få färdigt på ena högen ved och kanske hinna med lite i mitt f...