lördag 23 september 2023

Vardag igen.

 Att komma in i vardagen igen efter en resa är ju ett måste. Men visst, på resande fot är det alltid trevligt att vara. Nu har hösten slagit till ordentligt. Då vi var borta fick vi rapporter om att bilrutor behövdes skrapas. En märklig kontrast då vi satt på en uteservering och sippade lite vitt.




Väl hemma här är baguetten och croissanten utbytt mot standardgröt.



Och tygshopping har ersatts med återbruk av påslakan till en matta.




Idag har jag hunnit beställa mönster så jag kan börja sy av mina inköpta tyger. Spännande! Men strax är det iväg till lönearbetet och mina boende och mina kollegor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...