fredag 10 november 2023

Ämlig.

 



Lyckades sno åt mej en tid på lättakuten. Inte fullsatt direkt. Natten har varit fasansfull. Bihålevärk och huvudvärk. Snoret rinner och rinner det inte så sitter det fastsmockat inne i mina bihålor. Vaknade strax före 4 i morse av att örat ochså värkte. Ett lock som inte släppte, och OJOJOJ så mycket vax det fanns i den lilla hörselgången. Tur att jag ska på rengöring av nämnda öron på tisdag.



 



Väl inne hos doktorn så gick det undan. Piller och spray. Finfina grejjer. Han var nöjd med andning och hjärtat ochså, och svalget var felfritt. Alltid något. Tror hela besöket tog 5 minuter. Inte dödligt iallafall.



För säkerhetsskull kom min privata sjuksköterska förbi med ett covid och flunsatest. Jag har varken det ena eller andra. Den här sköterskan tillhandahöll även medicin i form av Cocacola. Snart är jag frisk igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...