måndag 22 maj 2023

Många stopp.


 

Stopp ska lösas upp. Det här använder jag mot mina vaxproppar i öronen. Ofta förekommande och nån tid för spolning fanns inte förrän sista dagen denna månaden. Det kluckar snart av medel i mina öron. Och nästa vecka ska det fyllas på ännu oftare än nu. Det är snart fullt, tror hela huvet innehåller preparat. Det löser upp mina elaka tankar som kommer titt som tätt. Undrar om tankarna spolas  iväg då sen, å jag blir  snäll?  ( skulleintetrodet )

Till nästa stopp behövs en spolbil. Avloppet till huset krånglar. Så spolbil är beställd. Det går fortare att lösa avloppsstopp än öronstopp. 

Stopp för duvans andra försök till bobygge i mitt garage blev det här i helgen. Hoppas hon fattar nån gång.

Stopp på dropp hos min bil hoppas jag att de fixar på verkstaden nästa vecka. Motorvärmaren är lätt inkontinent så det ska åtgärdas.

När jag beställde öronspolning så bad jag sköterskan framföra stopp och belägg till min läkare. Mina stackars leder orkar inte mera nu! Så jag hoppas min läkare återkopplar med nåt smart .... Snart....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...