onsdag 14 februari 2024

Orkidé


 Inte idag blir det vila. Jag vilade ju hela dagen igår. Med yrsnö och ett litet födelsedagskalas. Resten av dagen eldade jag och sen satte jag saxen i ett fått påslakan som ursprungligen kommer från Hemtex. Fast innan saxen klippte till krälade jag på golvet med mina onda knän och ritade ett nytt mönster. Så kan det vara en helt vanlig ledig tisdag.



Här är en tjuvkik på ovan nämnda påslakan. Just såna här. Som jag bara har ett av sys oftast upp till nåt skoj. Det skojiga kan jag sen använda eller så blir det putstrasor om jag tänkt galet fel. 

Jag ångar vidare med det här projektet.... Fortsättning följer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dags igen....

  Då var det dags igen.... Denna lördagsmorgon... Ledig helg... Hade ju tänkt få färdigt på ena högen ved och kanske hinna med lite i mitt f...