fredag 15 juli 2022

Väntans tider.


 

Här inne ryms min fantastiska fysioterapeut som nu går på semester, fattar inte hur jag ska klara mej utan mina veckobesök hos henne. Jag kämpar på med mina hemövningar och mitt telefonerande till främst FK. Igår var det 3 månader sen jag ansökte om sjukpenning för första gången. Och där är man ju som sagt inte klar än med hur mycket pengar jag ska få. 




Åter igen förlängning av sjukskrivning och nu grunnar läkaren på om jag kan komma tillbaka till nuvarande jobb? Det här känns inte kul att få på papper.




Nu nåt betydligt roligare! Igår blev jag farmor för första gången! Är ju redan mormor x 3, så nu var det tydligen dags. En liten kille kom till familjen våran. Livet rullar på och det ska bli skoj att få hänga med och se vad den här gossen utvecklas till och blir för person. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våren.

  I väntan på våren knyter jag lite fransar på löpare. Har en hel hög med " att göra färdigt " saker. En jättehög faktiskt! Våren ...