lördag 29 april 2023

En ganska lång helg..


 

En ganska lång helgledighet inleds med barnbarn, kull nummer 1. Lite spel, pizza på stan, kvällsmys och diskussion om tandborstning, mosters examen och om vi skulle skita i ankorna. Vi redde så småningom ut det hela, ankorna kom in, friden la sej och föräldrarna återvände från sin utflykt.



Jag har ju lite projekt på gång att roa mej med. Inneaktiviteter finns det gott om. Men just nu är suget stort efter att vara utomhus och pyssla. Jag hade gärna haft lite varmare. Prognosen lovar regnskurar. Jag får lösa min lediga helg efter bästa förmåga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lite ego....

 Sista lediga dagen innan jobbhelg. Där det utlovas mängder med värme och sol. Som brukligt då jag jobbar helg. Inte mycket att göra nåt åt,...