torsdag 25 januari 2024

Man kan.....

 


Man kan ha varit hos sin bästa fysioterapeut och blivit massserad, justerad och fått sina ömma revben tillrättalagda.  Och där och då kändes det som om man var i himmlen ! Det konstaterades att inga revben var brutna efter min vådliga vurpa där på isfläcken för 11 dagar sen. Dock finns tankar om att det kan vara sprickor i några revben. Sånt gör man inget åt. 



När man sen kommer hem och får bästa fikasällskapet så har man faktiskt inte ont nånstans. Man tänker inte ens på att man har en hel helg framför sej med jobb. Att man har jobbångest längst in. Allt sånt är puts väck när man får vara med den här filuren.



Igår fortsatte jag mitt tema med ljusa mattor, och slarvtjäll som jag verkligen älskar! Lite rosengångstramp och små försiktiga rosenknoppar.... Men jag grunnar på om det verkligen är jag? Jag ska grunna över helgen, kanske jag trampar ur och gör större rosor, eller rosengångsbårder..... 

Jag tänker över helgen, det blir bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dags igen....

  Då var det dags igen.... Denna lördagsmorgon... Ledig helg... Hade ju tänkt få färdigt på ena högen ved och kanske hinna med lite i mitt f...