lördag 13 januari 2024

Tiden


 Några jobbdagar och några lediga dagar. Tiden bara flyger fram.  



En morgon vaknade jag till denna magiska utsikt.  
På eftermiddagen hade jag medarbetarsamtal med ny chef. 


Dagen efter hade jag ledigt och fikade med manligt sällskap. 

Så var den ledigheten slut. Nu är det jobbhelg och den lär gå rasande fort. Jag lyckas alltid hitta sånt som jag bara måste ta mej för. Mest för att jag inte ska förgås av leda. Visst kan jag sitta i soffan och ta det lugnt mellan varven. Men fullt ös är lite liksom mera jag.

Att ta det lugnt är inte min starkaste gren som chefen uttrycker sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dags igen....

  Då var det dags igen.... Denna lördagsmorgon... Ledig helg... Hade ju tänkt få färdigt på ena högen ved och kanske hinna med lite i mitt f...