onsdag 22 maj 2024

Full fart framåt.

 Jag är oftast fokuserad. Absolut olika på jobbet och hemma. Det finns ett jobbjag och ett privatjag. Jobbjaget är pang på, struktur och ordning. Privatjaget är lite mera hejåhå. Nåt som ofta går ut över mitt mående är just jobbet. Där har jag svårt att balansera. Kan dra mej länge innan jag kliver upp. Tänker ofta att jag sjukanmäler mej då orken inte är på topp. Men hoppar upp i sista sekunden och hastar in på jobbet. I tid.

I tid har jag svårt att stoppa mitt mående. I tid har jag svårt att stoppa mina reaktioner.

Idag grät jag på jobbet. Jag blev så otroligt lessen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...