fredag 10 maj 2024

Nu tar vi helg...


 

Veckans innehåll.... Finbesök av en man i mitt liv. En mycket liten man, men ack så underbar! Fika ville han ochså. Där är vi jämnlika, fika är fantastiskt. Han och jag, och pappan och farbror.



Veckan har innehållit jobb. Precis som vanligt. Och där ingår städning. Inte min bästa gren. MEN på jobbet vill jag ha det rent och fint, för det är liksom inte mitt.



Jag avslutade dagen  med att städa delar av mitt hem. Väl valda. Som belöning blev det ett glas vitt i soffan och lite slötittande på TV. Satiken så bra jag är. 

Nu väntas finväder under helgen. 

På måndag jobbar jag kväll och nedräkningen mot semestern fortsätter....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...