torsdag 2 maj 2024

Sköna maj....

 Nu när maj gjort sitt intåg hoppas jag att vi slipper mera snö. Just nu verkar det lovande. 

Bästa kollegan kom tillbaka efter en resa till sitt hemland. Då får man present.


Världens bästa mugg.... Att dricka mitt morgonkaffe i... 

Annars tuggar livet på.


Gratis tuggumi i en behändig liten ask. Bra smak är det ochså.

Nu är det ledigt idag och i morgon. Sen väntar helgen med jobb. 50 arbetspass kvar innan mitt schema halveras och jag ska vara lite mera ledig. I helgen blir det även lite firande av min äldsta son som fyller år just idag. 

Nu ska jag ta tag i den här dagen, väckt mina dahlior ur vinterslummern. Hoppas de tar sej, ska knalla ut med sekatören och klippa en och annan förirrad växt.... Dags för trädgårdsarbete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sulor.

 Igår tog jag en fotmakeover på kvällen. Fotbad, scrub, lite filning och en skön kräm. Idag var det min bils tur. Att få nya sulor! Däcken t...