fredag 24 maj 2024

När gråten tar slut.....

 Då biter kärringen ihop och tuffar vidare... Mot nya svårigheter och nya mål. Man har ingen som helst aning om vad som väntar runt nästa krök här i livet. 




Idag vaknar jag med en hel ledig helg framför mej. Kommer att bli en underbar dag då dimman lättat. Först lite pyssel här hemma, sen ut på tur med delar av familjen. 

I veckan tog jag äntligen tag i min Akassa. Så nu är jag på väg ut som medlem. Jag har aldrig nyttjat min Akassa sen jag gick med för över 10 år sen. Ocn nu med pension så behövs inte ett medlemsskap längre. Några kronor i månaden kommer jag väl att spara på det hela. Men ärligt talat har jag ingen aning om hur många kronor det blir.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...