onsdag 26 oktober 2022

Nåt väldans bra..


 

Nåt väldans bra i livet är att ha en doktor som vet vad jag vill. Där man inte behöver förklara på nytt hela tiden. Krämpor, tankar och funderingar. Hon bara liksom styr upp min tillvaro på bästa sätt. Jag har lovordat henne tidigare. Men gör det igen. Å kan göra det flera mera gånger. Kan inte begripa hur jag kan ha en sån lycka att få en sån doktor som min. 

Med min axelskada i bagaget så har jag fått hjälp hur jag ska tänka vid återgång till jobb. För jobb kommer det att bli. Och förhoppningen är att orka jobba nåt år till. Och finns inte orken där, så har vi en plan för det ochså. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sköna maj....

 Nu när maj gjort sitt intåg hoppas jag att vi slipper mera snö. Just nu verkar det lovande.  Bästa kollegan kom tillbaka efter en resa till...