onsdag 19 oktober 2022

Pausläge.


 

Att ha semester är liksom att hamna i pausläge. Jag gör inte många knop. Gärna nåt inslag då och då... Sitta i vävstolen är en utmärkt semestersyssla. Likväl som det är träning och terapi. Men idag blir det hårdträning då jag tänker baka matbröd. 

Somnade runt 22.30 igår kväll, vaknade som vanligt till på morronsidan då ljuset kom. Men lyckades somna om för att vakna till strålande sol och att halva förmiddagen gått. Kan inte hjälpas, troligen behövdes den sömnen. Nu med semester så försöker jag ta dagen som den kommer och vila när jag kan. Tids nog blir det vardag och jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sköna maj....

 Nu när maj gjort sitt intåg hoppas jag att vi slipper mera snö. Just nu verkar det lovande.  Bästa kollegan kom tillbaka efter en resa till...