fredag 28 oktober 2022

Rena rama pinan....


 

Jag är jättedålig att gå till mitt gym! Betraktar nästan det som ett straff att vara där och slita ut mej. Men ack så skönt då man gjort sitt pass och man faktiskt fått mer energi. För energi ger det att träna. Träna rätt är ochså viktigt. För det krävs en fysioterapeut och en sån har jag. Hon har lärt mej allt jag ska göra när jag är på gymmet. Nu gör jag inte allt som ska göras, men det beror på att min axel säger ifrån vid vissa moment. Träna när det gör ont i en kroppsdel ska man inte göra. Då får man satsa på att träna de delar som man kan. Så gjorde jag igår, och idag känns de delarna av min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sköna maj....

 Nu när maj gjort sitt intåg hoppas jag att vi slipper mera snö. Just nu verkar det lovande.  Bästa kollegan kom tillbaka efter en resa till...