fredag 11 november 2022

Check!


 

Gårdagen innehöll influensavaccin. Så nu är den biten avklarad. Man ska komma så nära i anslutning till sin bokade tid som man kan. 3 minuter i 16 vandrade jag in. Många som hade senare tider än mej var avbockade och satt i väntrummet. Check på den! Bråttom, bråttom. Jag var yngst av de som skulle vaccineras. Check på den! Jag är i riskgrupp. Jag är även en riskfaktor. Men det tar vi mera om sen. Sista checket får mitt munskydd som satt på under hela besöket. Det hostades och snörvlades lite här och var. 



För övrigt började gårdagen tidigt med jobbstart redan 7.00. Kvällen avslutades med ett glas vitt.

Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dags igen....

  Då var det dags igen.... Denna lördagsmorgon... Ledig helg... Hade ju tänkt få färdigt på ena högen ved och kanske hinna med lite i mitt f...