torsdag 6 juni 2024

Glädjedag!

 Gårdagen började med sotning. Av kaminen och pannan. Allt blev godkänt så nu är jag väl rustad för kommande vinter. En anläggning som är kollad och vedbon full av ved.

Gårdagens andra projekt 


Logga in på Opus bilprovning. Innanför dörrarna bjuder de på kaffe. Precis som om kaffe skulle vara det man vill ha just då. Man har ju redan ont i magen av oro. Det här är bland det värsta jag vet. Det kan bli attans dyrt efteråt. 




Tror det var 4:e gången jag besiktade min bil. Även den här gången blev det blankt papper. Inte ens nåt bra att veta. Men jag har ju haft klippkort hos Gummessons det senaste året. 

Faktum är att jag svängde in på verkstaden efter besiktningen. Bokade tid för service. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...