torsdag 20 juni 2024

Sommar....

 Sommar, solsken och friska vindar. Midsommar på ingång och många har börjat eller kommer att gå på semester.



Från idag inleder jag hårt mitt midsommarfirande. Hela kitet, nästäppa, huvudvärk, rinnsnuva och lite lätt febrig. Faktum är att jag redan i måndags kände de första symptomen. Men då var det ju inplanerat en utflykt till huvudstaden. Så jag fick bita ihop. Sen kämpade jag på tisdag och onsdagen. Och idag slog förkylningen till med full kraft. 

Nu checkar jag ut och är faktiskt sjukanmäld några dagar. Första gången det här året. Sen blir det lite semesterledighet. När jag frisknat till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...