tisdag 11 juni 2024

Vila.

 Helgledigheten slut igår och tillbaka till verkligheten. Vilat har jag gjort i helgen med besked. Vilat, fikat, ätit god mat, umgåtts och sovit. Minns inte när jag sov till 9.30 senast. Men det hände alltså i helgen. Trots gott om sömn så känns jag aldrig utvilad. Omständigheter gör att det är tungt just nu. Tar sikte mot semestern somär på ingång om 7 arbetspass.










Massa grillat, särbons firmafest i ett jättetrevligt hus, med trevligt sällskap. Titt på husbil. Ingen bild på mej när jag sover dock.


Nu ny vecka, nya tag. Ska göra massor av saker som inte är jag. Inte jag alls....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...