måndag 3 juni 2024

Vän av ordning...

 


Minns ni mitt genombrott på datafronten, att jag lyckats få fram bokstäver som jag ville? Efter mycket pyssel med klippande och skärande så har vi,gott folk, ett resultat!



Skuret och klart. Redo för placering!



Det gäller att hålla reda på alla bokstäver och se till att de kommer hyggligt rakt.



Sen ska det tillverkas lite oroar, så här har jag gjort en djupdykning i  traslådan.



Skruvdragaren laddas. Och under tiden hinner man med en fika. Med en favortiman.



Glad kille som kom på besök hos sin gamla farmor. Lite glass, smörgåsrån och sen provsitta traktorn. 



Sen fick jag  energi att skruva upp nya skyltar, och mina nya oroar. Inte en kotte kan missa det här. Och till er som trodde att kärringen tagit ner skylten....

Icke alls. Jag har bara renoverat den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...