söndag 23 juni 2024

Envisheten.

 Med en snuva som helst inte vill lämna mej, men jag har ju liksom inte tid med snuva mitt i sommaren. Eller så är det det jag ska ta mej tid med. Midsommarafton lyckades jag sova bort totalt. Idag känns det något bättre efter en slö midsommardag. 




Mellan snytningar och sovstunder har jag dock hunnit sy klart mina tre Agnes. Lite manchetter, kragar, fållat och knapphål och knappar. Envisheten är bra emellanåt. Optimism är ochså bra men i fortsättningen ska jag nog försöka med ett projekt i taget. Ska grunna på det hela.



Igår var hela högen av ättlingar hemma. Det hoppades airtruck, plockades smultron, åktes traktor och lite annat jävelskap. Som vanligt ungefär. Alfreds pumpor fick välbehövligt med vatten. Nu till veckan blir det kanonväder, värmebölja och strålande sol. Hoppas vattningen kommer att fungera .

Själv ska jag göra mej redo för första semesterveckan. Redovisning kommer så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...