måndag 15 augusti 2022

Återvända.


Att flyga hem till livet hemma är alltid svårt. Dagarna vi varit iväg har gått i raketfart. Vi har sett massor och upplevt massor. Man är full av nya intryck! Utvilad var jag inte. Värken var ochså med på resan. Åkte gratis mitt i alltihopa. 




 Jag är ingen supervan flygare. På hemresan var det bitvis klart väder och bra sikt så man såg kust och vatten vi flög över. Och moln i olika former. Häftigaste är ovanför alla moln, i solen, med moln som ser ut som sockervadd eller bomullstussar. Jag blir alltid tankfull och tänker på den som gått vidare, som hela tiden är ovan molnen. Om det nu är så.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våren.

  I väntan på våren knyter jag lite fransar på löpare. Har en hel hög med " att göra färdigt " saker. En jättehög faktiskt! Våren ...