måndag 15 augusti 2022

Att landa i att vara hemma....

 Det här är en konst i sej, att dels komma hem efter en resa och sen få en ändå längre sjukskrivning. Nu är jag sjukskriven fram tom 30/9. Men redan om en vecka är mitt besök hos ortopeden där jag förhoppningsvis får reda på vad som är galet med följetongen Axel och vad vi ska göra. 



Passat på att mysa lite med Aspen som nu är hela en månad! Tiden går rasande fort!




Ute middag med en son innan hans ledighet var slut....



 En lite glad Frallaherre kom på besök med sin matte en dag.

Ju längre tid jag spenderar hemma ju skönare tycker jag att det är. Jag har min lunk, och mina tiden passar definitivt inte med mitt jobb. Kvällarna är sena numera, det är svårt att sova för värmen, jag läser länge eller kollar film på kvällen. Sover dåligt av värken och bäst sover jag mot morronsidan.... Om och när det blir jobb igen så får jag ställa om mej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagens ledighet

 Två lediga dagar får man nästan räkna som lyx. Att göra listan är lång. Det gäller att prioritera. Jag valde först en lång stund vid datorn...