måndag 12 augusti 2024

Hurra!

Sista jobbveckan nu på heltid. På fredag checkar jag ut och tar två veckors semester. Sen blir det lite mindre arbete och mera av vila och lite mera självvalda aktiviteter. När jag fick min stroke för snart 14 år sen så trodde jag ju aldrig att  jag skulle orka såhär långt med jobb. Men det har gått hyggligt. Massor av andra saker har inträffat under dessa år ochså, både bra och dåligt. 

Det mesta är löst inför pensionen. Väldigt lätt att ansöka om pensionspengar på nätet. Vi har ju gud bevars bankid. Sämst är dock Skandia där jag får ett standardutskick på hur de vill betala in mina inbetalade pengar som de tagit betalt för att förvalta. Där ger jag mej inte, Skandia fick lov att  backa helt enkelt. Nu väntar jag bara på ny offert som är som jag vill ha den. 



 

Skam den som ger sej. Kärringen är envis. 

Jag har även lyckats få till uppladdning av bilder, det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...