tisdag 13 augusti 2024

Låg dag.

 Trots en god natts sömn. Somnade strax efter 21 i soffan. Bytte senare till sängen och vaknade precis vid 8, så känns det segt idag. Som en bakfylla de lux, där det känns som ett spännband runt huvudet och värken strålar ner i bihålorna och i käken. Trots bettskena. Lite så är min vardag vissa dagar. Sover nära medvetslöshet för att vakna upp helt slut. Det är väl så här min skadade hjärna funkar. Vissa dagar vaknar jag på topp däremot. Idag är inte en sån dag.



Vitaminpillret var hem här om dagen och hämtade sina tomater jag fått av en kollega. Idag ligger farmorn på lut i soffan och glor på vackra vädret utanför. Ett par Alvedon och en stor balja kaffe, diskmaskinen laddad och startad. Ska luta ett tag till, sen blir det bullbak, till svärsonen som fyller i helgen. Det är dagens agenda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...