torsdag 22 augusti 2024

Sightseeing!

 Gårdagen innehöll två helt olika aktiviteter. 


Ut i storskogen och släppa den här hunden så han fick springa av sej. Väldans förvånad över att jag var med. Gjorde inte långa vändor förens han återvände och ville ha belöning.


Husse var mer obekymrad över min makliga takt i skogen. Men jag passade på att kolla på blåbär som var få, hittade lite lummer och en massa myrstackar.  





Efter lite lunch och vila åkte vi på en längre utflykt. Till Höga Kusten bron. 1.8 km lång och högt, högt över älven. Tillbaka tog vi vägen över Sandöbron. En lite mildare variant av bro. Gång på gång slås jag av hur makalöst vacker vår natur är. Storslagna vyer överallt i princip. Jag tar mej till platser jag aldrig tidigare varit på. Det känns spännande och utmanande. 



Så nu har jag varit här och sett det här. Får se vad nästa trip går....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...