lördag 17 augusti 2024

Slö söndag...

 



Nattgästen äter lite frukost medans hans hushållerska dricker kaffe och glor på nyhetsmorgon. En utmärkt arbetsfördelning. Ska strax ta tag i disken, som liksom ett berg byggt upp sej själv på diskbänken på något märkligt vis.

Men först ska jag vakna.






Har slöbläddrat igenom mina senaste Traderafynd. Tänker inte just nu gå igenom dem så noga. En liten snabbkik bara. Går jag in på djupet kan det bli så att disken blir stående. Jag som ska iväg på semester får ta tag i bokläsandet då jag är på hemmaplan igen. Men snabbkiken visar en massa lovande modeller som kommer att passa utmärkt att göra av tyger i min stash. 

En spännande höst......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...