onsdag 18 september 2024

Tog lite ledigt...

 Greppade övernattningsväskan och drog till särbon ett par dagar. Här har jag kunnat vilat,  fått maten serverad, bilen tvättad.... ren och skär lyx.. så otroligt välbehövligt.  Jag har haft stickning med och fått till ett skaft till en socka. Tog med lite jobbpapper men det har inte funnits ork att ens ta upp dem ur väskan. Här har jag bara kunnat vila... sovit en stund.. imorgon tillbaka till mitt.

Spännande ska det bli.. Att komma hem..


Nya bågar börjar komma på plats i mitt gamla hus. Snickaren är fenomenal!  En historia kommer att komma senare om huset. 



Diskmaskinen är på plats. Ordentligt. Läckageskyddet, slangen, inskjuten på exakt rätt plats, vilket montören som skulle installera hade misslyckats med totalt! Nu kan jag nyttja min tid till annat än handdisk. Saker löser sej, så småningom i allafall. Tandvärken är i princip borta, hamsterkinden också... känns som om jag är på rätt köl... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...