måndag 1 juli 2024

Granskning....

 Flera gånger då jag delat bloggen på FB har inlägget tagits bort. AI i all ära har granskat mitt inlägg och klassat det som spam, skräppost, icke relevant, stötande, reklam.... och bestämt sej för att helt enkelt plocka bort det. Jag tycker ju inte alls att mina tankar och funderingar är särskilt upprörande. Igår blev åter igen inlägget borttaget, så jag begärde granskning. Och fick rätt, så nu hoppas jag kunna dela vidare det jag skriver. AI kan slänga sej i väggen..... Kärringen ger sej inte så lätt. Och jag kan ta en omgång till med nämnda granskning, vi har ju yttrandefrihet i landet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...