fredag 12 juli 2024

Som livet är, glädje och sorg.

Idag har jag tackat av en kollega med en flaska bubbel. Hon går på semester nu, sen blir det pension. Fast tiden inte är inne riktigt ännu. Men detta har hon valt. Så tråkigt som det här är med att mista en kunnig  kollega så respekterar jag hennes beslut. Tomt blir det .

Efter avtackningen for jag vidare på kalas. Idag för 15 år sen blev jag mormor för första gången!



En alldeles underbar liten Alice föddes då! Så nu har vi firat henne på eftermiddagen. Ibland undrar jag vart alla dessa 15 år tagit vägen. Själv tycker jag inte att jag åldrats en dag..... Men när man tänker efter har massor hänt på dessa 15 år... Idag fyller även min svärdotter år. Henne firar vi på söndag. Kalasen radar upp sej liksom 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...