torsdag 11 juli 2024

Sista semesterveckan....

 


Och lika bra är det... Att gå tillbaka och jobba lite. Utgifterna behöver kompenseras med lite inkomster. Idag blev det en ny telefon då den gamla givit upp. Och OJ vilket ställerage att få till det hela. Två timmar i affären för att tömma gamla luren och föra över till den nya. De timmarna spenderade jag på loppisar. Kom på ett projekt här om dagen som ska testas. Naturligtvis dök det upp en bonad....



Färdigobroderad med en älg på, Skogens konung. Ska så småningom bli en kudde.



Sen ett mammaförkläde av härligaste sort. Med underbara färger! Lila, blått och grått, å den lilla fickan för småsaker man plockar med sej när man städar hemmet. Det här är en riktig 70 tals klassiker....


Väl med uthämtad telefon, hemma igen, så har hela sabla eftermiddagen gått åt till att uppdatera och kolla igenom alla appar så allt funkar.... EN HEL EFTERMIDDAG! I vanlig ordning hade jag noll och ingen koll på lösenord eller koder... Detektivarbete på högsta nivå....


Jag hann baka en kaka under tiden, till morgondagens kalas.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...