söndag 14 juli 2024

Magi.....


 Massa massa med magiska företelser fnns i mitt liv. Härom dagen ett firande av en 15 årsdag. Igår blev det magiskt på vedbacken.  På 5 timmar fick vi till en jättehög av pannved. Sista rycket för i år. Nu finns bara övergrovt kvar, men det ska kapas upp med motorsåg och klyvas.



En jättestor yta som faktiskt är tom! Med det här sista rycket så är veden på säsongen 2025 - 2026 påbörjad och en bra bit på väg.



Kvällen avslutades med utehäng, en flaska bubbel och en magisk solnedgång.

Idag har det åter igen blivit magi. Vår Aspen fyller 2 år och vi har haft kalas. Två år, en ganska kort tid han funnits. Men vad gjorde vi innan det? Nu har jag massa härliga barnbarn. Varje som kommer är jag tacksam över. Varje unge är välkommen. Varje unge finner sin plats... Fast min stackars mamma en gång förfasade sej över mitt försök att befolka världen. Nånstans hade de varit , är de, stolta över oss alla, min kära mamma och pappa.



Här är bild på dagens födelsedagsbarn och hans far. Bland de första bilderna jag fick. En fantastisk bild. Ett magiskt ögonblick i livet...

Tacksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Framsteg.

Jag gör framsteg i mitt tillfrisknande. Knaprar mina tabletter och mår satans illa. Kräkvarning mest hela tiden. Nåväl, tandvärken är så got...